piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

vineri, 28 iunie 2013

Daca nu pretuiesti prezentul, lucrurile frumoase pe care le astepti in viitor, se vor pierde in existenta ta anosta

Nu sunt aici ca sa spun cum sa va traiti viata; nu o sa va arat ce sa imbracati sau ce sa mancati. Incerc doar sa le fac unora viata mai frumoasa, impartasind experientele mele turistice cu cei care vor o vacanta pe care, pana acum, nu si-o puteau permite.
Prima mea iesire din tara (in scop turistic) se intampla in toamna anului 2010, in insula Corfu (Grecia) cand, dupa multe, multe economii am reusit sa strang 1300 de euro, ca sa ajung la hotelul Aquis Agios Gordios din statiunea Agios Gordios. Cu toate ca hotelul a fost superb, suma ceruta de agentia de turism mi s-a parut foarte mare in comparatie cu posibilitatile mele financiare, asa ca, pentru concediul din 2012, am purces constiincioasa la cautari febrile de oferte super ieftine pe Booking.com http://www.booking.com/index.html?aid=367008;lang=en;label=banner_320_50. Am auzit eu de la prieteni care au rezervat prin ei, ca sunt lideri mondiali in rezervarile online, sunt foarte seriosi, platesti hotelul doar cand ajungi la receptie si culmea, daca se intampla ceva si nu mai poti pleca in vacanta, poti sa anulezi rezervarea, fara nici o penalizare.
Pana aici, toate bune si frumoase. Imi doream sa merg in Tenerife, insula primaverii vesnice. Ce frumos suna!
Toti prietenii mi-au zis ca sunt nebuna si ca, fara 2000-2500 de euro nu scap. Asa deci...m-am ambitionat si am gasit un hotel de 4*, All Inclusive, la 750 euro, doua persoane, o saptamana, pentru luna mai 2012.
Hotelul se numeste Melia Jardines del Teide, http://www.booking.com/hotel/es/melia-jardines-del-teide.ro.html?aid=367008, este situat in Adeje, cunoscuta ca fiind cea mai putin ploioasa zona a insulei (ploua doar cateva zile pe an...da, wow!), iar temperaturile in luna mai sunt perfecte: 18-19 grade noaptea si 23-25 grade ziua (insa nu va pacaliti: 23 de grade sub soare tropical se simt cam de 30 de grade).
Buuuun. Am rezervat hotelul...cum ajung acolo? Pffuai, grea treaba! Pai, cu o cursa low-cost. Curse directe nu sunt, in afara de chartere inchiriate de agentii de turism, astfel incat, singura mea sansa la ceva ieftin era sa rezerv direct de pe site-ul companiei aeriene si sa zbor cu escala in Spania.
Am plecat cu avionul din Otopeni (www.blueairweb.com) la 10 seara, directia Madrid, cca 4 ore de zbor. Cost dus-intors 2 adulti, 100 euro. 
Am ajuns la 2 noaptea si am dormit la hotelul Tach Madrid Airport, http://www.booking.com/hotel/es/tach-by-clementhoteles.ro.html?aid=367008, cost 50 euro, rezervat tot prin Booking.com, si mentionez ca nu am platit nimic in avans, totul am platit direct la hotel, atat in Madrid cat si in Tenerife. A doua zi, la ora 21 am luat avionul (www.ryanair.com) spre Tenerife, durata 3 ore, cost dus-intors 2 adulti, 200 euro. Rezervarile la avion le-am facut chiar eu de pe site-ul oficial al companiilor aviatice, iar plata s-a facut cu cardul, in momentul rezervarii. 
Tragem linie...total: cazare+masa all inclusive+transport avion, 1100 euro.
Atat de tare mi-a placut Tenerife, incat nu am vrut sa ma mai intorc in tara. Dar m-a luat sotul de-o "aripa": <<ai innebunit? cu ce traim aici? Inapoi in Romania sa facem banii pentru urmatorul concediu!>>





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu