piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

duminică, 30 iunie 2013

Insula Creta, mai 2014, All Inclusive, 216 euro

Pentru ca noi obisnuim sa ne organizam concediul cu minim 6 luni inainte, luna asta am inceput deja sa caut hotel pentru primavara 2014. Am auzit de la un roman basarabean stabilit in Creta, cu care ne-am intalnit intamplator anul asta de Paste in Corfu (o sa va povestesc si de Sarbatorile Pascale in Corfu) faptul ca e o insula care merita vizitata. Fiind situata mult mai la sud de Grecia continentala, am hotarat sa mergem la sfarsitul lui mai 2014, deoarece temperaturile medii ziua vor fi undeva pe la 25 de grade, iar noaptea cca 18 grade.
Singurul dezavantaj este distanta mare fata de continent si, pentru ca eu am o spaima cumplita cand zbor cu avionul, singura varianta de a ajunge pe insula este ferryboat-ul. Exista cam trei companii care pleaca din portul Pireu spre Creta, iar calatoria dureaza 9 ore! mda...descurajant, dar nu imposibil. Majoritatea curselor pleaca seara la ora 21 si ajung dimineata la 6.
Am facut rezervare la Silver Beach Hotel, http://www.booking.com/hotel/gr/silver-beach-resort.en-gb.html?aid=367008 din Kavros, camera dubla, All Inclusive, 7 zile/6 nopti, 216 euro. 
Anularea rezervarii este gratuita, asa ca, daca se intampla ceva si nu mai pot pleca in concediu, pot sa contramandez totul cu o saptamana inainte de plecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu