piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

sâmbătă, 29 iunie 2013

Vacanta in Corfu cu 300 de euro...de necrezut dar...foarte adevarat

Dupa povestea de dragoste din mai 2012 cu Tenerife, am tras concluzia ca viata e scurta, datorii o sa avem tot timpul, asa ca, am planuit al doilea concediu din an, pentru toamna lui 2012.
Si, pentru ca bugetul se micsorase semnificativ, am cautat cazare in Corfu (unde mai fusesem si in 2010), pentru ca insula are atat de multe de oferit, ca nu le-am putut noi cuprinde in 7 zile. 
Buuun...am dat search pe booking.com, si am gasit in nordul insulei, in Acharavi, hotelul Cyprotel Almyros de 4* All Inclusivehttp://www.booking.com/hotel/gr/almyros-natura-corfu.ro.html?aid=367008 asa cum ne place noua. Pret: 300 euro, doua persoane, 7 zile, All Inclusive, perioada 2-9 septembrie.
Desi hotelul avea recenzii bune pe booking, va spun...am avut ceva emotii inainte sa plecam de acasa. Am mai luat si o pereche de prieteni cu noi si ne tot faceam ganduri negre: daca mancarea e expirata? Daca ne cazeaza intr-o cocioaba care se darama pe noi? Vazusem noi pe la televizor tot felul de intamplari neplacute cu turisti care s-au dat jos din autocar, iar la receptie li s-a spus:"pai...nu aveti rezervare la noi ci, in baraca aia darapanata!" sau "nu aveti deloc rezervare la noi...hi hi hi...descurcati-va!" Dumnezeule! faceam calcule in cate feluri aveam sa o ucid in chinuri  pe receptionera (just kiddding). 
Nimic din toate acestea nu s-a intamplat. Totul a fost excelent: mancare buna si proaspata, piscina incapatoare si ingrijita, echipa de entertaining super, plaja la cativa metri de piscina, bar la piscina, camere simplu amenajate, dar curate.
Transportul l-am organizat cu masinuta proprie; cost benzina + ferryboat : 400 euro, impartit la doi (deoarece am fost doua cupluri).
Total cazare+mancare+transport, per doua persoane: 500 euro. Experienta traita...nepretuita!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu