piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

marți, 9 iulie 2013

Luna august, camera dubla, 540 euro, Zakynthos

Gata...recunosc, nu sunt fan Bulgaria. Am fost pentru prima si ultima oara in vara lui 2011 in Sveti Vlas, la Paradise Beach Hotel, 4* All Inclusive, http://www.booking.com/hotel/bg/paradise-beach.en-gb.html?aid=367008. A fost penibil, ca sa nu folosesc cuvinte mai urate. Plaja, la fel de murdara ca la noi, galagie, scandal, mancare...au fost zile in care nu am avut ce alege, desi nu suntem pretentiosi.
La inceput am crezut ca am nimerit eu aiurea, dar se pare ca si la alte hoteluri exista multe recenzii proaste, legate, mai ales, de mancarea de slaba calitate sau chiar alterata. 
De ce am inceput cu Bulgaria?
Ca sa nu spuneti ca va innebunesc numai cu oferte din Grecia...prefer sa merg mai mult cu masina si sa ma simt bine in concediu, decat sa ma enervez. Asa deci...daca insistati sa mergeti in august in concediu, am mai gasit ceva la pret rezonabil in Zakynthos, se numeste Captain's Commodore All Inclusive Hotel, http://www.booking.com/hotel/gr/captains-commodore-complex.en-gb.html?aid=367008, 6nopti/7 zile, 2 persoane, 540 de euro. Mancarea este buna, parcarea este gratis (apropos, in Bulgaria, mai nou se plateste parcarea la majoritatea hotelurilor), copiii cu varsta pana la 12 ani stau gratis, dar...aerul conditionat se plateste separat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu