piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

miercuri, 21 august 2013

Cateva precizari foarte importante

Acest blog s-a nascut dintr-o pasiune: aceea de a cauta oferte mult mai bune decat ale agentiilor de turism, in diferite destinatii, inclusiv exotice, care la prima vedere par imposibil de atins. Site-ul de rezervari online www.booking.com este cel mai mare din lume, foarte de incredere, testat de mine personal si de prietenii mei, deci nu aveti de ce sa va faceti probleme privind rezervarile efectuate.
O cunostinta imi spunea: "am vazut cateva oferte interesante, dar mi-e frica sa fac rezervarea si sa dau datele cardului meu". Raspunsul meu este: daca hotelul va permite anularea gratuita a rezervarii, deci trebuie sa platiti doar cand ajungeti la destinatie, folositi pentru rezervare un card de debit care sa nu aiba bani pe el, astfel veti fi mai increzatori, desi, va spun, nu aveti de ce sa va faceti probleme. Eu am mers cu booking.com in multe destinatii si nu am avut niciodata neplaceri.
O alta dimensiune este cea legata de oferte: acestea sunt valabile la data la care eu postez pe blog, dar expira foarte repede, de la cateva zile la cateva saptamani. De aceea, trebuie sa fiti hotarati, altfel camerele se rezerva rapid, in toata lumea.
Si nu uitati: rezervati vacanta din timp, pentru ca ofertele foarte ieftine apar cu cel putin 5 luni inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu