piscina hotelului Melia

piscina hotelului Melia

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

9 zile de vis in Tenerife, pentru tine si perechea ta: 1297 euro, cazare 4*, masa All inclusive si avion cu taxe incluse

Plaja Del Duque, una dintre cele mai frumoase din zona Adeje, sud-vestul insulei Tenerife




In timp ce navigam astazi pe booking, m-am intors cu nostalgie la pagina hotelului Melia Jardines del Teide, unde am petrecut in mai 2012 cele mai frumoase zile de vacanta. Astfel, m-am gandit sa impart cu voi acele momente si am cautat oferte de zbor cu destinatia Tenerife, via Madrid, la un pret bun, asa cum am avut eu in 2012. (vezi postarea din 28 iunie 2013)
Cea mai buna perioada de mers este urmatoarea:
Cazare hotel Melia Jardines del Teide http://www.booking.com/hotel/es/melia-jardines-del-teide.ro.html?aid=367008 perioada 4 mai-12 mai 2014, camera dubla, All inclusive: 952 euro.
Apoi transport cu avionul (compania Blueair) pe ruta Bucuresti-Madrid, cu plecare din Bucuresti in 3 mai la ora 22.40. Ajungeti in Madrid in 4 mai dimineata la ora 01.50 si aveti doua variante: fie luati o cazare la un hotel, fie ramaneti in aeroport pana la ora 11.15, cand aveti zbor spre Tenerife Sud (cu compania Ryanair). In Tenerife veti ajunge la ora 13.25.
La intoarcere aveti zbor in 12 mai cu Ryanair din Tenerife  (ora 16.30) in Madrid (ora 20.35). Iar din Madrid aveti avion cu Blueair in aceeasi noapte la ora 02.35, cu sosire in Bucuresti in data de 13 mai la ora 07.20.
Total transport cu avionul, inclusiv taxe, dus-intors, pentru doi adulti: 345 euro.
Daca vreti un hotel de tranzit in Madrid, va recomand cu caldura acelasi hotel unde am innoptat si eu: Tach Madrid Airport http://www.booking.com/hotel/es/tach-by-clementhoteles.ro.html?aid=367008, pentru ca este situat la cca 2-3 km de aeroport si are transfer gratuit, chiar si la ora 2 noaptea cand aterizeaza avionul de la Bucuresti!
Rezervarea la hotelul Melia din Tenerife o veti plati, cand ajungeti la hotel, iar biletele de avion se platesc pe loc, in momentul rezervarii.
Vulcanul Teide, strajerul insulei Tenerife, al treilea vulcan de pe Pământ ca înălțime și masă, după vulcanii Mauna Loa și Mauna Kea, amândoi situați pe insula Hawaii.
Daca vreti mai multe detalii despre cele doua hoteluri, sau pur si simplu nu va descurcati cu rezervarile, ma puteti contacta pe mail sau pe facebook. Atentie, ofertele la biletele de avion se epuizeaza foarte repede.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu